Thursday, September 3, 2009

Jävla John

Idag for vi till the social security office för att skaffa ett social security number till mig..jag blev avsläppt i väntrummet och de andra for vidare. I väntrummet fick jag vänta i ca 1 och en halv timma innan det blev min tur, men som tur var så hade jag med mig jävla john som jag satt å läste. Oh MAn vilken bitch det var som "hjälpte" mig. Massa tjaffs kring my "first name" eftersom att jag hade skrivit endast Stina på ett av alla miljoner papper/cards som jag fyllt i för att komma in i landet..överallt annars som i passet osv, står det mitt fullständiga namn Anna, Stina, Linnea..Vilket då hon bitchen tolkade som att mitt "first name" var Anna. så jag fick sitta å förklara att mitt namn är Stina men att jag har två mellannamn: Anna och Linnéa, men tilltalsnamnet är Stina fastän det inte står först!! jag ba men Bitch PLEASE! ..dessutom när jag kollade mer noggrannt på lappen hon specifikt klagade på så stod det "First (Given) name" det tolkade då jag som att det är mitt tilltalsnamn..men bitchen ba; nä it says that your first name is Anna here and Stina there sooo ?..jag ba jaaaaaaa,,men i Sverige så skriver man så...blablaa..men det löste sig i alla fall. men jag hann bli riktigt nervös där ett tag..För som min host mom sa: Cause they can be quite picky, å sånt har jag inte råd med.. men hon blev fett ägd.!!otrevlighetstanten.

Efter det blev det en park i Redwood city med små vattensprudlar där barnen lekte.
Senare på dagen blev jag attackerad av "It's time to sniff you" och ni kan ju lista ut själva vad det innebar..lite weird. senare blev det även The Farmer's Marcet där vi köpte massa göd bland annat gomiddan, nå indiskt typ nan (?) bröd som man doppa i eggplantsröra ! GÖD. köpte även bland annat jordgubbar som smakar hur gott som helst! Äkta Californisk Vara. Yum. jag vet att mamma skulle älska the farmer's marcet!!! huur mycket grönsaker och frukter å bröd som helst!!

Nu blire träff med tyska tjejerna på Borrones !! hohoh..KAFFE <3

1 comment:

jenny said...

iiik.. jag har också mitt namn så... sara jenny sofia.. haha..
tur att det löste sig..! lol.

det där med sniff får du förklara..

vad bra att det finns "normal mat" där borta hahahah.