Sunday, September 13, 2009

the ONE-DERS

That thing you do! min nya gosfilm! ett nystartat band under The Beatles-eran som kallar sig själva för "the ONE-DERS." men går snabbt över till the Wonders. "Wonders as in: I Wonder what happened to the One-Ders." ^^. Jäkla skön flumfilm.

Annars är jag ju allmänt kass på uppdatering här. Men, vi har iaf besökt ännu fler parker, bakat old fashioned oakmeal cookies, spelat lite baseball som jag still inte förstår hur det går till. Spenderat tid vid poolen, jag har powerwalkat uppför the steep short cut (inte så nice) på min promenix här om dagen ner till stanford..Målat fingerpainting med kidsen. Targat, alltså varit på Target å införskaffat lite nödvändigheter. Hängt på starbucks en massa..lånat så mycket filmer att jag inte kmr hinna se alla innan due wednesday :/ OCH, skaffat eget Library Card, OSV.

Till veckan blire Guitarclass, kanske dejter med nytt folk, Choir of Trinity College Cambridge in Memorial Church på torsdag, hela weekend off = NICE..+ scavenger hunt på söndag. Nå Au Pair hittepå då vi ska int till San Fran å gosa runt! m.m.!

Har även fått min första I love you Stina från barnen <3

All I'm saying is, give peace a chance! -Lennon.

3 comments:

jenny said...

Choir of Trinity College Cambridge in Memorial Church?? vad är det??


scavenger hunt? vad e det?

åh san fran.. eller endast "the city" hahaha... då får du fota mycke fina hus!!

jenny said...

lol.. cookat, starbucksat, targat, basebollat, parkat, bibliotekat

jenny said...

you're down with the kids!!!!

men seriöst.. HUR sött är inte det?!?!