Friday, September 11, 2009

!!


Imorse var det en såndär lugn ensam morgon som jag gillar skarpt. jag gjorde gofrukosten å se på tusan: NÄSKAFFE! <3 ! lite annorlunda smak än hemma i Sverige..men det gick ner gott o väl. .

Det är jämarns gott å ha sallad på toast. Färska grönsaker som vi köpte på the farmers' market igår!



Igår fick jag besök av en alligator och en älva! sjuukt söta är dom i sina costumes !! De har även en giraffdräkt! Jag dör varje gång de sätter på sig dessa dräkter.

Förövrigt så började jag vid 4 idag ;o fast jag kommer inte behövas förrän fem då vi ska åka till poolen å äta middag å så..men så idag vandrade jag omkring på California Ave. Ett stråk med mycket matställen dock, men jag hittade en jättestor konstnärsshop!! Där köpte jag markers i gråskalan så nu ska jag börja måla lite! Känner verkligen hur det kryper i fingrarna...

4 comments:

jenny said...

HAHAH.. alligatordräkten...JAG DÖÖÖR!!! sånna ska mina barn också ha hahahahahahah.

markers? blyertspännor??

jenny said...

heltäckningsmatta...UUUSCH!!

stina said...

I KNOW ! det är bland det sötaste jag någonsin sett ;O helt seriööst!!

nee markers är som tush ?? hahha som inte stavas sådär-_-

jenny said...

jag kan inte sluta skratta åt alligatordräkten.. så jäkla rolig!