Tuesday, September 1, 2009

City of Blinding Lights

Idag hade jag mitt första möte med min LCC ! mkt informativt, "and no monkey business" SEN for vi iväg till Los Altos, eller kanske ännu längre söder (?) och där köpte vi en GITARR som jag kan ha å spela på under mitt år här!! Det ingick även en stämapparat (!) ett plektrum och a case till själva gitarren ! GUT. Nu kan jag mjuka upp mina fingrar innan min gitarrkurs startar den 15 september..

Vi for även en übersnabbis förbi biblioteket så jag kunde rusa in och lämna tillbaka mina filmer och även låna nya (inom loppet av typ 5-10 min) för sen var det speeden hem å mata ungarna med pizza! Jag lånade Atonement, TWILIGHT och The Devil wears Prada! Jag såg djävulsfilmen ikväll och OMG..mitt i allt längs en gata i Paris så börjar introt till City of Blinding lights med U2 jag ba JOYYYYY and WHOOT ? aah det var ett stinamoment som heter duga!

Vad som kvarstår litegranna nu är att skaffa mig ett social security number, californiskt körkort och hitta fler klasser jag kan ta för att få ihop mina 6 credits! Gitarrkursen tror jag inte ens tecker 1 credit ;S oh well, sovdags nu !

åh BTW, barnens doktor heter Dr, Cullen !!! Är inte det komiskt så säg Jenny ? ;) hahah Carlisle maybe ? ><

2 comments:

jenny said...

måste du ha nåt lånekort till biblioteket?


oj det är ett par kurser!

haha åååh.. hoppas det är han..! då kommer jag.

puss

stina said...

jag lånade Audreys lånekort just då..men vi ska skaffa ett åt mig så småningom ^^ det fanns aaasmycket film där whwiiw