Friday, September 4, 2009

TiVo

OMG jag älskar TiVo !!! Man kan söka på MASSOR av film/program/dokumentärer maassor..åsså recordar man det man vill se så kan man titta på det när man vill och avbryta och fortsätta senare ..HUR bra som helst!! Idag har jag recordat massa gos som Grey's Anatomy, The Holiday, Lord of the Rings: Two towers. Eddie Izzard: Circle å Help! bland annat !! whiihoo

Idag träffade jag en annan svensk au pair på starbucks, downtown palo alto! MKT trevligt!
Sen har jag chillat här i huset (mekat med TiVo) Barnen å mamman bakade även Brownies som blev nästan som kladdkaka fast lite starkare smak, men GÖD.

Snart ska vi fara å käka på en Japansk restaurang, hoppas det blir göd..jag kommer ihåg vad mamma berättade om sin upplevelse av det japanska köket: INTE så nice! men men,,man måste ju prova ^^

Ikväll blire nog bara häng här hemma med film eller TIVO !!

Älsklingssystern fyller år imorn (idag svensk tid 02.14), men imorn för mig som ligger efter en aning numera -__- Hoppas du får en megabra dag med mycket gos å fika! Tänker på dig hela tin! CongratZ!! <3 Jag må hon leva, JAG må hon leva..traalllallaa.....!

2 comments:

jenny said...

nice att du kan kolla på bra tv!

tack gulli gulli! ska sakna dig...
PUSSPUSS

jenny said...

TACK STUMPI GOSI!!!! <3