Sunday, September 27, 2009

Ghost Dog

Är übertrött, väntar på att nagellacket på mina tår ska torka så jag får soova!
Idag var det en konstig dag. Mådde inge bra i kroppen, at one point var jag nästan på väg att spy som det kändes, dålig tajming då jag försökte läsa en bok för Rache. Annars har jag haft ont i huvudet av och till också. Men jag hoppas jag mår bättre imorrn. Får sova ut lite iaf! Börjar inte förrän 5 pm. så det blir lugna morgonen/förmiddagen!

Idag lagade jag middag till tvillingflickorna för mamman var ute på middag med en väninna och pappan var med pojken på a baseballgame! Det blev paradrätten; Pasta med ostsåsmek. YES, matlagningsgeniet har gjort sitt. Men kidsen gillare, å det var godkänt av mamman så va tusan..

Ghost Dog är kanske skönaste bandet ever! Fyfan va underbara!

Nu blire sängen ögonaböj!

No comments: