Sunday, September 20, 2009

Weekend off!!


Jag o emily utanför century(ies
) theatres i redwood city!


Idag hade jag day off, imorgon också fast då ska jag in till San Francisco på Scavenger Hunt (nå Au pair mek då man ska gå runt och hitta olika ställen å få clues and stuff,,typ explora san fran) Ehm, men så idag så hängde jag med en norsk au pair, Ingrid. Vi for till Target, Wal Mart, Ross å senare till downtown palo alto där vi träffade en annan svensk au pair, emily och en från tyskland, sandi. Vi fika på Starbucks sen beslöt vi att vi skulle fara till redwood city å gå på bio!! Vi såg (500) days of summer. Jäkligt kul film med bra musik "Roses are red and violets are blue- fuck you whore!" bästa greeting cardet ever ? Innan bion for vi också till marshall som är typ samma typ av affär som target o wal mart m.fl. Där köpte jag en awesome beatleströja!! Dagen var NAJS å jag taggar san fran imorn!!


Jag har McCartney å Lennon on my boobs!

3 comments:

jenny said...

aww fin bild på dig.. din första! kan man faktiskt se att du är i usa ;


fin beatleströja!
ha så kul i san fran.. ta mycke kort!!!

Jenny said...

har också varit tvungen att införskaffa mig en beatles-tröja så att man har något fint på bröstet. love it

stina said...

åh jaah fabulous! Lennon in my heart <3