Friday, September 18, 2009

The Choir of Trinity College Cambridge

Igår gick jag till konserten i Memorial Church nere på Campus. Det var en jättestor fin kyrka och dom sjöng så otroligt vackert, kören från England. And "I could spy, with my little eye:" en hotbitch som spelade orgeln mmhmm!
Att sedan gå hem var sjukt läskigt. Det blev verkligen kolsvart ute och dom är jättekassa här på att ha gatubelysning ;o närmare bestämt ingen gatubelysning ALLS! så jag kunde knappt se 2 me framför mig. Sjukt äckligt. Dessutom mötte jag på en Racoon ;o ett sånt där grå/svart djur med stora lysande ögon å svart/grå randig svans..fyfan va äckligt och gissa om jag gick fort hem! Sist jag vandrade från campus upp till huset så tog det 30-40 min. men igårkväll tog det 10 MIN!! när jag klev ut från kyrkan visade klockan 9.28pm och när jag kom hem var klockan 9.41!!! jag tror nästan aldrig jag gått så fort nånsin...


1 comment:

jenny said...

varför tittade du på dom??


haha en skunk kanske?