Wednesday, September 9, 2009


Börjar dagens inlägg med gårdagens händelser : Det hände inte så mycket igår faktiskt. MEN vi besökte IKEA igen och jag köpte Marabouchoklad, Lakrits och TUNNBRÖD..MUMMA! Och jag tittade på Help! på kvälla, åh den är ju råskön men råflummig !...><

Men idag har jag haft Day Off..och jag träffade Elin, en annan svensk Au Pair här i krokarna. Vi får till Target och shoppa lite..jag köpte TVÅ T-shirtar, en Peace och en Jimi Hendrix, de var shnööggah. !! Sen blev det häng på Starbucks med go kaffe och SUDOKU! det var chilll..sen tänkte Stina att hon skulle gå hem från Starbuckset..upp till toppen där vi bor.och det gick bara bra, förutom att jag var så otroligt kissnödig så det blev jobbigt pga det..men det gick! tror dock jag gick en liten omväg, men det är inte så jäkla lätt när man inte hittar 100% här omkring ;o..



Senare ikväll blire förmodligen Bio!! det ska bli mycket roligt !

2 comments:

jenny said...

åh tunnbröd! <3

vad för film blev det då?

stina said...

Det blev The Time Traveler's wife! sjukt skum film!! haha men den var bra ^^